Podatkowa księga przychodów – rozchodów:
- ocena dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- sporządzanie miesięcznych wydruków księgi,
- sporządzanie ewidencji dla potrzeb podatku VAT,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy,
- sporządzanie wyliczeń dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych Klienta,
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku VAT i rocznej dla podatku dochodowego od osób fizycznych.
Zryczałtowane formy opodatkowania:
- ocena dokumentów sprzedaży pod względem formalnym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży,
- sporządzanie ewidencji dla potrzeb podatku VAT,
- sporządzanie wydruków wspomagających wyliczenia dla celów podatku zryczałtowanego i określania jego wysokości,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego,
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku VAT i rocznej(PIT).